søndag den 29. april 2012

Maleri, trylleri og NY!

Endnu en weekend er næsten slut, og jeg kan tælle sammen, at jeg nu kun har 16 skoledage tilbage - det er SINDSYGT - og stadig synes jeg der er så meget jeg skal nå.
Nå men, jeg har virkelig haft en god (forlænget) weekend. Da lærerne valgte at tage på kursus torsdag og fredag, betød det, at der torsdag var rullende universitet, hvor studerende kom og underviste os og fredag var fridag - fedt! Min kusine og jeg havde aftalt, at hun skulle komme hjem til mig, fra torsdag til fredag. Hun går i 1.g der inde, så hun havde også fri. Vi råhyggede med slik, daimtærte, god (ordenlig) mad, dårlig TV, ja, og letier i lange baner. Det er trods alt lidt hyggeligere at lave sådan noget sammen, end alene. Jeg malede det meste af dagen, da jeg skal aflevere billedkunstprojekt på onsdag, og Sigrid lavede engelskaflevering.
I går mødte jeg kl. 06 på arbejde, og til min overraskelse, var jeg fuldstændig alene i min afdeling, da ham/ hende/ de der også skulle være der, ikke var kommet - ud fra hvad jeg har fået afvide. Jeg arbejder ikke normalt i weekenderne, men jeg tog en ekstra vagt, da penge altid er godt, og jeg får ikke tid til at arbejde så meget, når eksaminerne begynder. I hvert fald fik jeg 9 omkring 2 meter høje paller, og så havde jeg da ellers travlt. Puha.. så da jeg kom hjem, gik jeg sådan set bare i brædderne og fik derfor ikke lavet andet, end at se serier, håndbold - AGK- Barca og sy en ny mus til Rosa, min kat, fordi min mor var kommet til at støvsuge den gamle op, idet hun prøvede at gøre den ren.. altså..

Og... nu til det virkelig vilde..
DA DA DA DAAAAM - jeg har gjort det, eller Inge og jeg har gjort det

Bestilt hotel og flybilletter til....
Det bliver fantastisk. The Big Appel - here I come.. eller der går lige et par måneder eller fire :-)
Udover at bestille rejse, har jeg i dag også malet til den helt store guldmedalie, og jeg begynder så småt at blive stresset over, at jeg stadig mangler forholdsvis meget på billedet, og hele min logbog, og jeg er den første der skal fremlægge onsdag, og nej, jeg har ikke selv meldt mig.. bum bum
Her er lige en smagsprøve på, hvordan det ser ud so far.
Nr. 2 billede, er meget dårlig i farverne, men det er blevet mørkt ude og lyset inde kan ikke helt klare presset, men vil lige vise hvad status er :-)

1 kommentar:

  1. Halløj :)
    Wow du har efterhånden Ikke mange dage tilbage hva' ! Før du ved af det er det hele slut - så husk at nyd de sidste uger :) Men alligevel - det er jo altid rart med fridage !!! :D Det lyder som om i rigtig har råhygget jer, med lektier og DAIMTÆRTE :D Gem et stykke til mig :b
    Godt i har fået bestilt jeres New York tur - hvornår rejser i afsted?? :) Iiih Anna du vil elske det herovre ! <3
    Det er nogle rigtig fine billeder du har malet, det synes både mig og Frida ;)
    Vi er i Las Vegas pt og det er mega fedt :)
    1000000000 kys knus og kram <3

    SvarSlet