onsdag den 9. maj 2012

Nyt stof

Vi havde mellemblok i skolen i dag, så Vanja, Jose og jeg begav os ind i Latinerkvarteret der ligger lige ved skolen. Jose skulle have nye bukser og Vanja endte også med at købe et par. Jeg er nærig, eller.. jeg bruger bare sjældet mange penge på et stykke tøj. Jeg kan sagtens bruge mange penge på det, tilgengæld vil jeg så bare have MEGET for pengene. Derfor er kvaliteten måske ikke altid i top, men det er også fint, for det ender som regel med, at jeg maler i det, og så kommer der en plet hist og her. Nå, men da pigerne havde købt bukser, gik vi hen til grønthandleren ved Føtex, jeg har handlet oliven osv. der før, men aldrig købt frokost. Så da Jose og Vanja foreslog det var jeg selvfølgelig med på den.
Jeg købte 3 (store) falafler, en lille pastasalat og 100 g. blandede oliven, det smagte altsammen virkelig dejligt, og jeg kom kun af med 30 kr. Det er altså lige til at overskue. En sandwich alene sniger sig uden problemer op på 50 kr.
Jeg tog selvfølgelig ikke nogen billeder, da min eneste tanke var mad, mad, mad.. øvøv.. men kan varmt anbefale det, og jeg skal helt sikkert snart have det igen.
Da vi gik tilbage til skolen kom vi forbi Bloomers, som jeg faktisk virkelig godt kan lide. Den har både dyrt tøj, som heldigvis bliver sat godt og grundigt ned et par gange om året, hvorefter jeg går på jagt, samt flere af deres varer er second hand. Nu er de begyndt at sælge retrostof til ikke ret mange penge, så da jeg opdagede det i dag, kunne jeg ikke lade være med at købe lidt. :-)
Jeg kan især godt lide det sidste, altså det med gule og brune cirkler. Der skulle gerne kunne blive en helt masse fine ting ud af dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar