onsdag den 16. maj 2012

De sidste par dage..

.. har jeg syet og tegnet, ja og gået i skole - men det er vel en selvfølge.
Jeg har ikke lige fået taget noget færdig billeder af det jeg har syet, men dem skal jeg nok lige tilføje senere. I lørdags fik jeg nemlig både syet en makeuppung til min mor, i morsdag gave og en taske til mig selv, alt sammen i mit nyindkøbte stof. Søndag og mandag tegnede jeg på livet løs, på en plakat til den intergymnasielle musikcafé som Katten og Staten afholder på Radar på lørdag. Kom! Det koster kun en 10'er og alle er velkommene, bare de medbringer godt humør :-)


Senere i dag får vi oplyst dele af eksamensplanen og jeg kan godt mærke nervøsiteten. Det er bare hele tanken om, at det næsten er slut, og nu er der ikke nogen der længere fortæller en, hvad man skal eller, hvad man skal forberede til næste dag. Man er selv in charge! - Wow det skræmmer mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar