søndag den 20. maj 2012

Denne weekend..

.. var jeg fredag aften på café Englen i Aarhus. De havde nemlig fået nyt drinkskort, som derfor skulle afprøves. Jeg var afsted med en del piger fra min klasse og nogle andre. Det var helt vildt hyggeligt, og oven i det var der 2 drinks for 60 kr. :-)
I går var jeg på Radar til intergymnasiel musikcafé. God musik, glade mennesker og rigtig god stemning = rigtig dejlig aften.
I dag har jeg så været til min mosters 50 års fødselsdag. Vejert har været fantastisk, så vi har siddet ude i deres have. Maden var skøn og det var dejligt at se familien igen (eller i hvert fald noget af den :-)). Jeg er selvfølgelig blevet solbrændt i nakken, men det er da også irriterende at man ikke kan være ude 20 minutter uden at blive rød som en reje. Heldigvis var der solcreme lige i nærheden.
Alt i alt har jeg haft en virkelig god weekend, og jeg mener virkelig, VIRKELIG god. Jeg håber også I har haft sådan én.
Nu dufter her dejligt af grillmad - det bliver godt!

1 kommentar:

  1. Det lyder til, du har haft en god weekend(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet