torsdag den 24. maj 2012

Våd hund

Første dag i læseferien. Wow - jeg fatter slet ikke, at jeg er SÅ tæt på. I går fik jeg den endelige eksamensplan, og d. 27 skulle jeg gerne have en ret så fin og rød hue på mit "lille" hoved. Jeg skal yderligere end de skriftelige, op i billedkunst, religion og historie - alle mundtlige, og heldigt nok har jeg ikke fået nogen som jeg virkelig frygtede, som dansk og italiensk.
I morgen står det på dansk skriftlig eksamen, og jeg burde nok ligge og sove, men jeg er sgu hverken træt eller nervøs, men lad os nu se, det bliver jeg nok snart.
Dagen har stået på bad til hunden, en fantastisk oplevelse, hvis du spørger mig, jeg havde det i hvet fald forfærdelig morsomt, ved dog ikke helt hvad Bellis syntes.
Jeg har også gjort rent i huset mens mine forældre var på arbejde, nydt det fantastiske vejr ved at tilbringe de fleste af dagens timer udendørs, handlen ind (blæk til printeren - VIGTIGT!) og massere af god mad :-)
Nu må jeg nok hellere gå i seng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar