torsdag den 31. maj 2012

I ♥ Cupcakes

Dagen er indtil videre gået med bagning. Min mor får besøg af en masse gamle studieveninder (pædagogkvinderne) og til dem har jeg bagt nogle virkelig fine cupcakes, hvis jeg selv skal sige det.
I anledning af at Julia (kig her og her) har udgivet sin bog "Julia's Cupcakes" måtte jeg støvsuge boghandlerne i byen for at få fat i den, jeg kunne nemlig ikke vente :-) - og altså, hvis man har den mindste interesse for cupcakes, så er det altså en man må (skal) eje. Onsdag var jeg så forbi Cupcakefabrikken og Julia skrev i min bog og jeg blev beriget med gode råd, nye sprinkles, glimmer og en tylle. I dag cyklede jeg ud til Specialkøbmanden for at købe Daisy-plunger-sættet - men de havde udsolgt - ØV! Jeg købte selvfølgelig alt mulig andet, som jeg måske ikke havde så meget brug for, men nu var jeg altså cyklet hele vejen derud og det gik virkelig meget op ad bakke.








Opskriften er selvfølgelig fra Julias bog og jeg må bare sige, at det er de bedste jeg nogensinde har lavet!

I pinsen fik jeg lavet invitationer til mit studentergilde/ 20 års fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar