mandag den 4. juni 2012

AT - done

Fantastisk. Sådan føles det når den første mundtlige eksamen er overstået, og at det tilmed gik rigtig godt er kun en bonus. AT er det absolut underligste og mest forvirrende fag i gymnasiet. Selv lærerne er i tvivl om, hvordan det skal gøres. Heldigvis er der på det sidste kommet lidt klarere regler eller måder, hvorpå det skal foregå - thank God! Nå, men det handler i store træk om metode og tværfaglighed i fagene i forhold til emnet, der skal være fra to forskellige grupper (humanistisk, samfundsvidenskabelig, osv..)
Mit emne var Israel-Palæstina konflikten i historie og billedkunst!
Nu sidder jeg og glor House og hygger mig lidt inden arbejdet kalder.
Når eksaminerne er overstået og jeg har fået min fine røde hue, så drømmer jeg om vejr og stemning som dette! Et billede jeg tog ved Vesterhavet for et par år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar