onsdag den 27. juni 2012

Jeg kom, jeg så, jeg sejrede

.. i hvert fald over "den sorte skole", vil nu hellere betegne den som den bedste skole nogensinde.
Lige nu er jeg forbløffet over min indsats og min styrke. Det lyder vel lidt plat, men jeg føler virkelig jeg har kæmpet for at nå her til, og aldrig i min vildeste fantasi havde jeg forestillet mig at skulle opnå de resultater som jeg har. Jeg er ikke en stjernestudent, men jeg har overgået mine egne mål og forventninger.
Jeg er pavestolt, mine forældre er pavestolte og hvad ellers kunne man ønske sig?
Jeg er blevet beriget med nogle fantastiske gaver som jeg slet ikke forstår, at jeg har fortjent. Af hjertet tak! Men mest af alt, tak til mine forældre, min familie, mine venner og alle andre som har støttet mig i opture og nedture! - Uden jer, var jeg ikke nået til denne milepæl.

min fantastiske farmor og jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar