lørdag den 16. juni 2012

Når 5 bliver til 6

Vores nye familiemedlem har i aften boet hos os i en uge. Sidste lørdag var vi til fødselsdag hos noget familie sydpå. De stod desværre i den situation, at de hunde, som de for 8 mdr. siden købte, ikke længere kunne bo hos dem. Min mor har længe været meget forelsket i Luna, og for at gøre en længere historie kort, endte det med, at vi tog derned med én hun (Bellis, som fylder 11 til september) og kom hjem med to... bumbum. Luna er 10 mdr. og vældig aktiv. Det er underligt pludselig, at have et lille, meget frækt barn i familien, men hold op, hvor er hun også dejlig. Vi hygger og er alle ved at vende os til hinanden, måske med undtagelse af vores kat Rosa - som synes at være fortvivlet over den lille hunds pludselige indtagen af hendes territorium. Men de finder nok ud af det på et tidspunkt.

Luna er den lille lyse, og Bellis den mørke :-)
I dag får jeg besøg af min fantastiske veninde, Mathilde, som endelig er hjemvendt fra Staterne! Vi skal hygge med masser af billeder fra turen, pizza, daimtærte (=tradition), fodbold, hundeluftning - for sådan en lille hund skal virkelig ud mange gange om dagen, hvis man vil slippe for at tørre op, og det vil jeg gerne - og meget andet.
Jeg skal også have læst, jeg var til eksamen i onsdags og det gik helt fint, på onsdag kalder religionseksamen, og jeg er snot forvirret, men sådan må det så være.

Status er, at vi nu er 6 i familien :-)

1 kommentar:

  1. I knew this article and i am really interest in this post and site. So i need some other important article in this site,because i want to busy at this site.

    SvarSlet