onsdag den 4. april 2012

Påske = FERIE

Endelig, endelig, endelig.... FERIE!
I fredags afleverede jeg min AT-synopsis, som er denne-hersens lamme tværfaglige eksamensform, som nogle "kreative" politikere eller nogle andre der synes de skal bestemme, har fundet på. Synopsen som afleveres, skal danne grundlag for en mundtlig eksamen til sommer. Nu er den afleveret, jeg kan ånde lettet op, og lave alle de ting jeg i virkeligheden elsker - rart.

Mit virkelig gode veninde og hendes veninde, tog sidste tirsdag på deres, indtil videre, livs rejse. Rejsen startede i San Fransisco og derfra fortsætter de langs vestkysten - bare det var mig. Derfor bliver de næste indlæg også (forhåbentlig) lidt mere udførlige og hyppige, så hun kan følge med i, hvad jeg går og laver herhjemme.
Så derfor - lørdag havde vi påske-klassefest med nomineringer, det var hyle morsomt, og vi fik det at drikke vi nu skulle, og lidt mere til måske. Jeg blev:

Søndag gik med ulækker mad, som de gamle heldigvis var med på :-) og siksakning a stoffet til min gallakjole, men, men.... hvad skete der så - jo, vores symaskine valgte at crashe lige da jeg var kommet rigtig godt i gang, ØV!
Heldigvis har jeg en far, som kan næsten alt, ja det er rigtigt, alt og i går stod symaskinen klar til brug igen.
Mandag blev jeg klippet, og efter det blev jeg lidt inde i byen og fik shoppet lidt forskellige ting. Jeg snakkede med min frisør om, hvordan jeg skal sætte mit hår til galla. Jeg nægter nemlig at betale for den slags. Jeg fik nogle fif til, hvordan håret kan ordnes uden, at ordnes for meget, og han foreslog, at når jeg nu både syr min kjole selv og laver diverse kreative ting, så kunne jeg snildt ordne smykker. Så jeg fik købt hårspænder og standart øreringe i Panduro Hobby og en masse knapper, perler og andet godt i Tiger og Søstrene Grene. Inden jeg tog på arbejde, efter byturen, fik jeg sat perler på mit headset, en idé jeg har set på en anden blog, men som min glemsomhed forhindre mig i, at huske, hvad hed.



I går fik jeg gang i symaskinen igen, og tilsidst fik jeg samlet kjolen med en frygtelig masse nåle og hængt den på ginen. Jeg var nemlig meget nysgerrig efter at se, hvordan kjolen, bare sådan nogenlunde kommer til at se ud, for der mangler nemlig rigtig meget endnu. Neglelakken købte jeg også mandag, og den passer virkelig godt til kjolen.

Denne fine, fine bil (jeg elsker biler - og især de gamle) havde min "reserve-mor" (en længere kort historie) med hjem til mig, fra Berlin.
Håber alle får en rigtig dejlig påske, og en særlig hilsen til de to piger i Staterne!

2 kommentarer:

  1. Nøøj hvor bliver kjolen fin, søde Anna! <3 Og selvfølgelig skal du selv lave smykkerne - du er så dygtig, at det bliver bedre end at købe nogle :) Det er super smart at jeg kan gå herind og læse hvad du går og laver - bliv ved med det, jeg følger med! :D Jeg har taget nogle billeder som du skal se, men ved ikke helt hvordan jeg kan sende dem - det arbejder jeg lige på :) 1000 knus herovre fra <3

    SvarSlet
  2. Super fin blog søde Anna! Bliv ved med at skrive om hvad du laver - vi følger med ! ( Tror nok jeg har gjort os til faste læsere nu) Og Nøj hvor bliver kjolen bare fin - du må sende en masse billeder når den blir færdig + når du skal danse! :) Selvfølgelig skal du lave smykkerne selv, du er så dygtig at det bliver de flotteste smykker <3 Har taget nogle billeder med ting vi har set, som minder mig om dig, men ved ikke helt hvordan jeg skal sende dem til dig - det arbejder jeg lige på at finde ud af :D 10000 knus, kram om sommerlige tanker herovre fra <3

    SvarSlet