søndag den 22. april 2012

Dronningebal a la Galla

Så blev det endelig lørdag, og dermed også tid til Dronningeballet, som er en gammel tradition på Aarhus Katedralskole. Folk var klædt i smukke kjoler og fine jakkesæt. Festen blev holdt i Scandinavian Congress Center,som huser smukke omgivelser, men også meget dyre priser. Men sådan er det jo sådan et sted. Godt jeg havde mine forældre med som gerne ville give drikkevare, for det var ikke studiepriser...
Men vigtigst af alt, så var det bare en fantastisk aften. Det lykkedes vores kvadrillie, for første gang, ikke at lave kage i 5 tur, og den gode stemning blev kun bedre og bedre. Min kusine går i 1.g og har tysk som studieretningsfag, og da de netop har tyskere på udvæksling lige nu, betød det at hun også var der, og det var virkelig dejligt. kl. 00:00 drog vi videre ud på væddeløbsbanen, hvor festen fortsatte.
Her er nogle billeder, som min nabo tog + et min mor tog af mine veninder og mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar