fredag den 20. april 2012

Træt, men glad

Puha, for en uge. Den er fløjet afsted og alligevel synes jeg, at den har været uendelig lang. Mængden af lektier og timer i skolen, fordi alle lærer nu er kommet i tanke om, at vi også lige skal nå at have repiteret de sidste 3 år + nå den sidste del af pensum, er enorm - og med det mener jeg MAXIMAL ENORM!! I denne uge har jeg været i skole fra 08:00-15:15 hver dag, og sådan fortsætter det, de sidste 20 skoledage vi har tilbage. Det er lidt ærgerligt, for de fleste er total udbrændte efter 3 hårde år, og ønsker egentlig bare at nyde den sidste tid, men det er virkelig svært. Når jeg er kommet hjem har den stået på lektier, daglige gøremål som at handle ind, lufte hund, gøre rent og SOVE. Ja, og lidt mad, når der nu lige er tid. Min far har arbejdet som en sindsyg på min kjole, for at få den færdig, og det er jeg virkelig taknemmelig for - den er blevet så fin. Men billeder af mig i den, kommer først søndag regner jeg med. Min søde nabo har nemlig sagt ja, til at fotografere mig i morgen, inden galla starter, han er nemlig fotograf (BONUS). I øvrigt ligner jeg et levende (meget blegt) lig, med prøve make-up, som i ikke ønsker at se. :-)
I sidste weekend fik jeg lavet øreringe og i dag fik jeg lavet armbånd, som jeg skal have på i morgen.
Beklager de ikke beskårede billeder, men jeg magter det faktisk ikke. Nu vil jeg bare gerne have noget at spise (spearibs) og så vil jeg sove...
Men jeg er glad (det skal jeg jo også huske, at skrive noget om). I dag havde vi nemlig general prøve nede på Store Torv, lige foran Domkirken (altså Lanciers) og det gik vildt godt, på trods af, at et af parene i kvadrillien, ikke havde danset 5 tur sammen før, og at herren, tilmed ikke havde prøvet den variation før - det skal lige siges, at den er yderst avanceret. Men sjovt var det, vi fik lavet kikserer som vi skulle, men sådan skal det være, og det bedste er, at det virkeligt er morsomt. :-) 
Rigtig, rigtig god aften (og dag til pigerne i Staterne)!!!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar