tirsdag den 10. april 2012

KRYMMEL

Hverdagen har meldt sig, og jeg har selvfølgelig overset en italienskaflevering (til i dag) - flot og typisk, Anna.... suk! Godt jeg snart er færdig med det skoleri - nu er det ligesom også 14 år siden jeg begyndte, og indtil nu har det været uden pause.
Men så er det jo godt, at man har en sød veninde, som sender skønne billeder fra USA, så jeg kan glæde mig endnu mere til, det er mig der bliver et frit menneske.
Jeg elsker krymmel, jo mere dets bedre og, hvad er bedre end USA så?
Her er, hvad der lå i min mail da jeg åbnede den for et par dage siden:

WOW - jeg håber, at hun har lyst til at tage en lille dåse med hjem til mig :-)
Her er en lille udvalgt skare af min egen krymmel"samling" (virkelig kun en brøkdel- men hel klart yndlings)

De er også kommet forbi disse fine, nuttede påskecupcakes


Desuden nyder de amerikaner da vidst også virkelig deres liv. Prøv lige at se den morgenmad min veninde og hendes veninde har indtaget de fleste af deres dage i San Francisco, når de ikke har spist amerikanske pandekager med sirup

Bare rolig Mathilde - jeg sidder her hjemme og savler... :-)



1 kommentar:

  1. Nøøøj en fin blog søde! Godt at billederne kom frem - jeg siger dig, jeg har fundet dit paradis! Var inde i den vildeste butik, hvor de bare havde ALT inden for krymmel, kageforme, fondant, farver, udstikkere, tyller m.m.m :D Kom sådan til at tænke på dig og hvor meget jeg savner dig! Så tog de her billeder, så du ved du er i mine tanker <3
    Jeg siger dig, den morgenmad var intet mindre end FANTASTISK! Det var en super lækker måde at starte morgenen på - mmm :) Nu er vi jo ikke i San Francisco længere, så nu må jeg også nøjes med at savle over billedet :D
    Pt er vi i Santa Cruz, hvor vi har gjort et kort stop, inden vi i morgen kører mod Santa Maria. Vejret er ikke så godt, så i dag har vi bare råhygget på værelset, med film ... og müslibarer :D Vi nyder at have vores eget badeværelse, efter 14 dage med bad/ WC på gangen! Efter et dejligt bad, vil vi køre ud og finde noget aftensmad. Håber du har det godt derhjemme, og at skolen ikke er alt for hård ved dig :) Hils Janni og bent mange gange :)
    1000 knus, kram og varme tanker herfra <3

    SvarSlet