lørdag den 14. april 2012

Weekend

Dejligt.. endelig.. hvad kan man ellers sige når weekenden står for døren, eller lige nu, er over halvdelen faktisk gået.. øv - men der er stadig en dag endnu.
Min veninde og jeg havde ellers en aftale, men hun ringede tidligere i dag, og sagde at hun var blevet syg, noget influenza. Det var bare skide ærgerligt, men sådan kan det jo gå. Håber bare hun får det bedre, så vi kan ses mandag. Nå, men jeg havde jo købt ind til en helt masse dejlig mad, eller noget der kunne blive dejligt, hvis mine madlavningsevner ellers var lidt højere. Det blev nu faktisk meget godt tilsidst, men ikke lige så godt som det min far laver. Menuen stod på pizza, og da jeg havde lavet dejen inden min veninde ringede og meldte afbud, så blev jeg nød til at færdiggøre projektet, hvilket nok var meget godt, ellers havde jeg bare spist havre fras, eller noget andet, meget simpelt. Jeg droppede at bruge stenpladen, da det ikke er den jeg er bedst til at håndtere her i verden. Pizzaen fik en tur i bradepanden (eller, hvad den nu hedder), og blev selvfølgelig også derefter - men spises, det kunne den + bonus -> mad til madpakken mandag, hvis det ikke bliver spist i morgen!
Men når Anna laver mad, ser det således ud:  
Aftenen er blevet brugt på at lægge kjole op, eller i hvert fald ri det der senere skal sys på maskine - hvilket arbejde dog, jeg gik igang da Tictanic startede, kun afbrudt af, da jeg indtog en masse dejlig frugt og chokolade, og var færdig da den sluttede, med foret altså - jeg mangler stadig alt yderstoffet) Men nu er jeg da et skridt tættere på at blive færdig, hvilket er MEGA dejligt. 

Natnat
- Anna   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar