tirsdag den 24. april 2012

En dag i Mols Bjerge

Ja, som der står i overskriften, blev dagen brugt i Mols Bjerge, på NG (naturgeografi) ekskursion. Jeg må indrømme, at min indstilling inden vi skulle afsted, ikke ligefrem var god, da programmet bød på landskabsbestemmelse, stenartsbestemmelse (som skal danne grundlag for den opgave vi skal skrive . om en sten -___-*), sjov/ mærkelig narturvejleder og regn. Nå, men min indstilling ændrede sig da vi kom frem. For det første er der umådelig smukt, og heldigvis var regnen blevet udskudt til senere på dagen (nu styrter det så også ned, og min mor var så sød at sige, at det hedder, "it's raining cats and dogs" på engelsk), naturvejlederen var mega cool, og stenene var faktisk ret nice. Ved ikke lige, hvorfor det er cool og nice, men altså.. Desuden, var der mange "vilde" dyr, eller fritgående får og heste, der skulle også være køer, men dem mødte vi ikke. Jeg er ret bange for heste, eller jeg synes de er utrolig smukke og facinerende - PÅ AFSTAND - alligevel endte det med, at jeg aede en hest på mulen, og skyndte mig væk. Jeg kan stadig bedst lide dem på afstand, men jeg kan godt forstå dem, som godt kan lide dem, så længe det ikke er irriterende hestepiger - undskyld. Jeg fik ikke taget nogen billeder, da jeg ikke gad at slæbe på mit kamera. Mad trumfer 100% kamera. :-)
Jeg har fundet et på Mols Bjerges hjemmeside, som viser næsten på en prik, hvordan det så ud i dag. Mathilde - jeg ved godt det ikke kan sammenlignes med Hollywood og Malibu, men det er da lidt fint, ikke?!
 
Lige nu laver jeg overspringshandlinger ved at skrive dette, i stedet for at lave engelskaflevering...

1 kommentar:

  1. Det er helt sikkert lige så fint som Hollywood og Malibu - hvis ikke flottere :) Hahaha dig og heste Anna - er stolt over du turde røre den :D :D Men det lyder som om du har haft en dejlig dag på Mols - lidt væk fra skolebænken :) Regnvejret lyder mega øv, men hvis det kan hjælpe lidt, så pisser det også ned jer hvor vi er :( Lige nu er vi i Flagstaff, og i går var vi i Grand Canyon - det var barevubeskriveligt flot!!! :) I morgen kører vi mod Vegas og 35 grader - wehuu :b Jeg savner dig virkelig virklig meget - men er glad for at kunne følge dig her <3 Håber min kommentar går igennem denne gang!!!! 1000 knus og kram Mathilde :)

    SvarSlet