fredag den 1. marts 2013

Update

Jeg tror egentlig bare jeg vil stoppe med at undskylde min forsømmelse af bloggen og i stedet bare acceptere at hyppigheden af indlæggene bare er meget svingende.
P.t. arbejder jeg rigtig meget for at tjene penge til højskole - har netop tilmeldt mig forårs semestret 2014 på  Vrå Højskole som jeg besøgte i tirsdag med min søde kusine.
Her er lidt billeder fra turen til Vrå, vi kørte det sidste stykke op til Skagen og Grenen, når nu vi var på de kanter. en smuk dag!









Her er også en meget lille bid af det kreative jeg foretager mig for tiden. Her er et sneak peek af en grafisk tegning, som jeg har fundet inspiration til på 'we heart it', og min nye sættekasse som her er nymalet, og som jeg nu er i gang med at dekorere.
Desuden har jeg købt mig en Pfaff Select hos Guldager i Aarhus som jeg bruger flittigt. Hver torsdag går jeg nu til syning og har allerede syet to nederdele og en kjole til min mor i fødselsdagsgave. Endelig er min kreativitet kommet tilbage, jeg har 100 bolde i luften, og jeg skal nok smide lidt billeder ind af de forskellige ting. Opdaterer lidt oftere min instagram under samme navn som bloggen - rotibe - som man er velkommen til at følge :-)    


Takker for at lyset og foråret forhåbentlig er kommet for at blive, jeg får så meget mere energi. Om lidt tager jeg til Sjælland for at tilbringe weekenden med en rigtig sød veninde.
Eftermiddagssol på vej hjem fra arbejde på årets første officielle forårsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar