lørdag den 10. marts 2012

Nybegynder

Nu prøver jeg. Ja, for egentlig oprettede jeg bloggen for et år siden, men blev bare aldrig rigtig tilfreds eller glad for den, andres blogge virkede for mig, mere interessante end det jeg selv kunne biddrage med. Sådan bliver det måske også nu, men det håber jeg ikke, derfor prøver jeg.
Min skole tager stort set alt min tid, og derfor kan jeg ikke love daglige indslag.

Jeg skal beklage, hvis der opstår grammatiske fejl, men ser du, det har aldrig været min stærke side, det har kreativiteten derimod, og vil derfor også være af første prioritet her på bloggen.

Navnet, ja.. Hvordan det skal udtales, det har jeg stadig ikke fundet ud af, så gør det som du vil. Hvor det kommer fra, er flere ting fra min barndom, som har og har haft en betydning for mig og som nu er trukket sammen i et ord - simpelt, men jeg kunne have kaldt den 117 almindelige ting, som ikke ville have noget personlig betydning for mig, så derfor. :-)
Jeg håber bloggen vil falde i god jord.

Kærligst fra Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar