mandag den 19. marts 2012

Lidt nyt

Ja, tiden går, klokken slår.
Jeg har desværre åndsvagt travlt med skole, selvom jeg ikke føler jeg får udrettet meget.
Men jeg har haft lidt tid til at være kreativ.
Jeg har malet lidt forskelligt, og har flere idéer til, hvad der videre skal ske med dem. Farverne på malerierne kommer slet ikke til sin ret, da de er taget sent om aftenen, kun med dårligt lampelys. Men man kan sagtens få en idé om, hvordan de ser ud i virkeligheden.

I torsdags fik jeg også lige bakset en musikcafèplakat sammen, for musikudvalget på min skole, som jeg er med i. Den ser sådan ud
Min far og jeg har også gang i et større sy-projekt, projekt: Gallakjole til Anna.
Det bliver denne, synes jeg selv, smukke kjole fra Vogue. Vi syr den i en bleg perlemorsblå Thaisilke. Billeder kommer senere :-)


Jeg har planer om at lave et indlæg, meget snart, med nogle malerier og tegninger, som jeg har lavet gennem tiden, så jer som skulle falde over min blog, kan få en idé om, hvad jeg laver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar