torsdag den 9. januar 2014

På vej

Tre nætter mere i min egen seng, og så hedder det ellers 22 uger på Vrå Højskole. Altså hvor jeg glæder mig.
Jeg er spændt til op over ørerne, nyt sted, ny by og ikke mindst nye mennesker, som alle (formoder jeg da) kommer af samme grund som mig.
For at få nye venner, lærer massere af nye ting og bare nyde fem måneder fuld og fest og farver. Plads til alle og alle interesser.
Jeg har meldt mig på kunstlinjen, udover det tilbyder de også musik, design (her siger jeg bare, fuldt indrettet systue med alt hvad hjertet måtte begære for en lille stof-elsker) klassisk fotografi, fotojournalistik, en linje for folk som ønsker at blive lærer, og dansk som andet sprog.
Jeg har valgt at tage til Vrå, fordi de netop tilbyder som mange kategorier inden for kreativitet, omgivelserne er helt eminente og lærerne virker utrolig søde og kompetente.

Jeg vil forsøge at opdater bloggen løbende, men som før har jeg bevist, at jeg har en ryggrad som en regnorm. Derfor bliver det nok også lidt mindre føle, føle og lidt mere portfolio "se hvad jeg har lavet", håber I bærer over med det.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar