tirsdag den 27. november 2012

En weekend på øen i midten

Jeg har endnu engang forsømt bloggen alt for længe. Må nok bare anerkende at jeg er en bedre læser end blogger, men gider altså ikke at give helt op, så nu får I lidt igen :-)

I torsdags tog jeg med toget til Odense, for at besøge min kusine, som flyttede dertil i sommers pga. studie. Dagene brugte vi på pasning af vores anden kusines datter, shopping, julehygge, rigtig meget snak og alt mulig andet.
Jeg har kun været i Odense et par gange, så byen kender jeg meget dårligt, vi tog derfor lørdag indtil byen, så jeg kunne få en fornemmelse af hvad Odense er for noget. Meget hyggelig by må jeg nok erkende. Vi så julelysene blive tændt, og så kan man ikke andet end at komme i julestemning. Vi endte med at købe en masse julekugler og silkebånd i Søstrene Grene, glimmerpenne i Panduro (til MEGA overpris, hvis du spørger mig), jule-CD og julefilm. Her er lidt stemningsbilleder






Ingen kommentarer:

Send en kommentar